translate

13 Ιαν 2014

κατα την απουσία μου...

       Κατα την απουσία μου γιόρταζε ένα κορίτσι μικρό και τριανταφυλλένιο Νικολέτττα το όνομά της και η θεία της, Μαρία, το δικό της, σκέφτηκε κάτι δεσποινιδίστικο αλλά όχι και πολύ ροζ!!! Κατι κοριτσίστικο, αλλά μαύρο, γκρι, όπως τα ...φωτεινά χρώματα που προτιμούν οι έφηβοι ανά την υφήλειο!! Και οι πιο περασμένοι την εφηβεία, μη σου πω, βλέπε κάτι τριανταπεντάρες μουρλές με τη ραπτική, και τα συναφή σπορ, αυτές με τα πιτσιρίκια γύρω από τη μηχανή της και τις καρφίτσες σε όοοολες ανεξαιρέτως τις μεριές του σπιτιού της...

       Να τι συνέβαλε στη δημιουργία αυτής της τσαντούλας!! 
  1. Η Μαρία θέλει δώρο για την ανηψιά της
  2. Η Κατερίνα θέλει να κεντήσει κάτι με το νέο της απόκτημα, την κομποβελονιά, ή επί το αγγλικότερον french knot, τώρα πόσο αγγλικό είναι το φρεντσ νοτ, δεν ξέρω... η γαλλικού!!
  3. Ο Κινέζος της γειτονιάς μου πουλάει κάτι φανταστικές ποδιές από δερματίνη 3 ευρώ σε διαστάσεις να μπει μέσα ο Μεγαλος μου, (1,90 και περίπου 140)  ...(γκχγκχ κιλά ναι...)
  4. και οοοοοοοολα αυτά σε ένα απόγευμα!!! 
ιδού!!


4 σχόλια:

  1. Πανέμορφη η τσάντα σου και νομίζω (αν και δεν το βλέπω πολύ καλά) ότι μου αρέσει πολύ αυτο το french knot!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χα!Αυτό το δράμα με τις καρφίτσες είναι το άγχος μου...τώρα θα τις καταπιούμε,τώρα θα τις πατήσουμε,τώρα θα μας μπούνε στον απαυτό μας αφού βρίσκονται ΠΑΝΤΟΥ!!!!Δεν φταίω....ειναι που δεν έχω sewing room......

    Καλέ σούπερ η δερματίνη για την τσαντούλα!!!!
    Την κομποβελονιά δεν την ήξερα....όσο ζεις μαθαίνεις....
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχη η τσάντα σου!!!! Και το χρώμα μου αρέσει πολύ!!!!! Καλή εβδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρόνια πολλά και ευτυχισμένα!!!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

τι σκέφτεστε?