translate

12 Ιαν 2014

Απουσία....

               Εντάξει.... το ξέρω ...χαθηκα... εξαφανίστηκα...
                απουσίασα επανειλημμένως και ανελειπώς...
Πολλά και διάφορα συνέβησαν, πολλά ήρθαν και άλλα πολλά έφυγαν, πολλά που με έκαναν να καταλάβω και άλλα που με άφησαν άφωνη και άλαλη..
.... και μέσα σε όοοοολα αυτά ήρθαν και Χριστούγεννα... Η αγαπημένη μου περίοδος του χρόνου!! Η πιο αγαπημένη όμως... Σας παρακολουθούσα να ετομάζεστε , να στολίζεστε να φτιάχνετε τα θαυματάκια σας με την πιο φανταστική σας διάθεση και κάπως έτσι ..πήρα μπρος... Οχι, τόσο ώστε να κάνω ανάρτηση αλλά τουλάχιστον με ξεσηκώσατε στην καθημερινότητά μου, με τα μικρά μου, να μην το χάσω τελείως όλο αυτό το πνεύμα!! και όλα πήγαν καλά... Μετα από ένα σημείο,και έχοντας  πια αποφασίσει πως δε θα γράψω παρα μόνο όταν θα είμαι καλα, άρχισα να γλυκαίνομαι από τις ίδιες τις μέρες που περνούσαμε όλοι μαζί, μακριά από ίντερνετ ,στο σπίτι στην εξοχή, με απλά πράγματα και πολλή καλή διάθεση... Ο Αγιος Βασίλης μου έφερε αυτό που ζήτησα τελικά...: ηρεμία!
     Τώρα λοιπόν, είμαι σε θέση να σας ευχηθώ κι εγώ με τη σειρά μου Χρονια Πολλά και τούτος ο χρόνος να είναι ο καλύτερος , ή τουλάχιστον η βάση για τους καλύτερος που έρχονται... Υγεία και Αγάπη σε όλους!! μόνο αυτά!!! Όλα τα άλλα φτιάχνονται...εσείς ξέρετε τι εννοώ. Φτιάχνονται στην κυριολεξία, με τα χέρια μας!!
       Θα σας αφήσω για σήμερα με μια ιδέα από το τι πέρασε από τα χεράκια μας αυτές τις μέρες και λέω "μας" γιατί αυτή τη φορά, έραβε η μαμά , γέμιζαν τα μικρά, και ναι, όπως καταλάβατε μετονομαστήκαμε σε ξωτικούλια βοηθούς της μαμάς και περάσαμε όοοολοι πολύ ωραία φτιάχνοντας...

                                                      τα φιλιά μας και την αγαπη μας!!!
                                                                   Η Κατινίτσα σας...












9 σχόλια:

  1. υπέροχη δουλειά έκανες με τα ζουζούνια. καλή χρονιά με υγεία Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή χρονιά, γεμάτη δημιουργίες!!! Τα δύσκολα να περάσουν και να μην ξαναρθουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή χρονιά κατερίνα μου!!! Με υγεία , αγάπη ,αισιοδοξία και καθημερινές οικογενειακές στιγμές χαράς!!! Πολύ όμορφα και χαριτωμένα τα χριστουγεννιάτικα ! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. κατερινακι μου καλη χρονια κι απο'μενα!!!!υπεροχα ολα οσα φτιαξατε μαζι με τα καλικαντζαρακια σου, να τα χαιρεσαι και παντα να δημιουργειτε!!!!κι οσο για την χαμενη διαθεση που ερχεται, φευγει, ξαναρχεται...ολος ο κοσμος ετσι νιωθει-και δικαιως βεβαια!κανεις δεν παρεξηγει, κανεις δεν κακολογει!ας προσπαθησουμε μεσα απ'τις δημιουργιες μας να τονωσουμε τις μικρες-μικρες στιγμες της ζωης μας!!!!φιλια πολλα-μου ελειψες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοριτσάκι μπισκοτάκι, σ'ευχαριστώ πολύ πολύ!!! έτσι είναι , μια πάνω μια κάτω... αλλά θα το ξορκίσουμε το σύννεφο του΄τη τη χρονιά... πού θα μας πάει? ΑΑΑ!!! ξέχασα να σου πώ!!! Κόλλησα και με το πλέξιμο!!! Βοήθεια!!!φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  5. Χρόνια Πολλά και Καλή Χρονιά! Τι ωραία πραγματα που φτιάξατε! Τα στολίδια και οι γιρλάντες και τα σουβέρ.. Πολλή δουλεία, μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. μάντεψε! για πέρνα από το σπιτάκι μου να πάρεις ένα βραβείο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

τι σκέφτεστε?