translate

8 Ιουν 2013

Μετακόμιση τώρα...

Το τραγούδι της Ελεωνόρας Ζουγανέλη αυτόν τον καιρό είναι το αγαπημένο μου... καταλαβαίνετε εύκολα γιατί... (βλέπε προηγούμενη...αγχωμένη ανάρτηση)... όποτε το πετύχω στο ραδιόφωνο, το βάζω τέρμα... τα παιδιά λένε σίγουρα από μέσα τους ¨"Πάει, έχει τζαζέψει η μάνα μας".. αλλά τι να κάνω, ανέκαθεν μου άρεσε αυτή η τραγουδίστρια, πόσο μάλλον τώρα που ...περνάμε τον ίδιο πόνο!!! Τέλος πάντων εγώ έτσι το έχω στο μυαλό μου... ότι κι αυτή δηλαδή ζει ανάμεσα από κουτες,  κι αμπαλαρισμένα κάδρα, καθρέφτες, χαλιά, και έχει και τις καθυστερήσεις των μαστόρων που πάνε πίσω την όλη υπόθεση και έχει κι αυτή φρικάρει που είναι με το ένα πόδι εδώ και με το άλλο εκεί... Τι να κάνει το κορίτσι, τι να κάνω κι εγώ... Αυτή τον τραγουδάει τον καημό της, εγώ -το υποσχέθηκα στον εαυτό μου, το τελευταίο πράμα που θα συσκευάσω θα είναι η μηχανούλα μου-, εγώ λοιπόν τον..κεντάω τον καημό μου, εν μέσω κούτας, μισοδιπλωμένων χαλιών και πιτσιρικιών σε φάση "δε θέλω να φύγω από την  παιδική αν δεν πάει η ώρα δέκα το βράδυ", όποτε βρίσκομαι σπίτι ράβω... Ιδού λοιπόν, πίσω από ΤΙ κυκλοφορώ στις παιδικές χαρές της περιοχής τον τελευταίο καιρό!!!

 Οι μεγάλες τσάντες, θα το καταλάβατε, είναι η αγάπη μου, αλλά και η ανάγκη μου...
θυμηθείτε τι πρέπει να κουβαλάς μαζί σου για μια αξιοπρεπή επίσκεψη σε παιδική χαρά...

......Από παλαιότερη ανάρτηση..."αρκετά μεγάλη για να χωρέσει από μεγάλα βιβλία...μέχρι..  διπλωμένα μπουφανάκια και ζακετάκια (ποτέ δεν ξέρεις τελικά πότε θα έρθει αυτή η 'Ανοιξη φέτος), περιοδικό, εφημερίδα, κλειδιά, πορτοφόλια,κινητά, δυο τρεις τυρόπιτες, δυο παγουρίνα με νερό, κανα δυο σκόρπιες τσίχλες, μωρομάντηλα (μια μισοάδεια συσκευασία και μια γεμάτη), κανα στυλό, καμια ατζεντούλα (μικρή, μη φαταστείς), γυαλιά ηλίου επί τρία, (με τις θήκες τους), μια Μπάρμπι, μια μπαλίτσα σε μέγεθος μήλου, (αυστηρά, όχι φιρικιού, αλλά όχι και μεγαλύτερου, το έχω μετρήσει, δε χωράει), τρια τέσσερα τουτούλια (βλ.παραπάνω για μετάφραση), ...εε, τα βασικα δηλαδή για να πάει κανείς μέχρι την παιδική χαρά της γειτονιάς του...."


Μην κοιτάτε που για τη φωτογράφηση έβαλα μέσα σεμνά μόνο ένα τετραδιάκι... αυτή η τσαντούλα κρατάει πολύυυυ περισσότερα πράγματα!!!
Επίσης να σας πω ότι το πορτοκαλί δεν είναι ακριβώς αυτό που λες το αγαπημένο μου χρώμα, αλλά κοίτα να δεις που μετά από αυτή την απόπειρα συνδυασμού, το λάτρεψα!!
Λοιπόν, αν τη δείτε λοιπόν να κυκλοφοράει αυτή την τσάντα, θυμηθείτε, από πίσω είμαι εγώ, και ΄μάλλον πιο πίσω, ή πιο μπροστά , ανάλογα με την περίσταση, είναι άλλα δύο μικρά ανθρωπάκια που τρέχουν, φωναζουν, γελάνε, και γενικως υπάρχουν χαρούμενα γύρω μας... Μιλήστε μας, πλησιάστε μας, είμαστε πολύ ανοιχτοί άνθρωποι...και έχουμε και πλάκα!!
μέχρι την επόμενη... Σας φιλώ γλυκά
η -σε λίγο αλλού-
Κατερίνα σας!!!

20 σχόλια:

  1. Hi Katerina! Your bags are adorable! I make bags too! Stopping by from Slammin' the Screen door and Sew Many Ways!
    Shelly Jack

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφη έγινε! Και το πατρόν πολύ ωραίο και βολικό! Κράτα τη μηχανούλα για το τέλος, καλά κάνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τρελαίνομαι για μεγάλες τσάντες, τσάντες πιο μεγάλες από το μπόι μου! Κι εμείς αυτό τον καιρό όλο γυρνάμε σε πλατείες και παιδικές οπότε αν μένουμε στην ίδια περιοχή κάπου θα συναντηθούμε! Θα σε γνωρίσω σίγουρα, ωραίο το τσαντικό! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφη η τσάντα σου!!!Και φαίνεται πολύ πρακτική!!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι υπέροχη τσαντούλα έφτιαξες πάλι!!!! Όντως πολύ πρακτικές ότι πρέπει για μια μανούλα, μου αρεσαν πολυ τα χρώματα που επέλεξες γενικά είναι σουπέρ!!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!!
    Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αχ!Δεν μπορώ να σταματήσω να γελάω με το κατάλογο των πραγμάτων που χωράνε σε αυτή την τσάντα!!!!!Χα,χα!!!!!έπρεπε να τραβήξεις φωτογραφία!

    Η τσαντούλα ΦΟΒΕΡΗ!!!Καλοραμμένη και με πολύ ωραία υφάσματα!Αυτό το ριγέ τι είναι;Πολύ ωραία ύφανση έχει!Η φόδρα είναι τόσο γλυκιά και του ταίριαξε τόοοοσο πολύ!

    Αυτό είναι το κακό με την ραπτική σε αντίθεση με βελονάκι ή πλέξιμο....δεν μπορείς να ράψεις εκτός σπιτιού....πχ στην παιδική χαρά....:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι ρε κορίτσι πρέπει να είσαι μόνο σπίτι για να ράψεις..καλά, δεν το έχω και σε πολύ να την πάρω σε εξοχικά τη δικιά μου αλλά μεχρι εκει... λοιπόν αυτό το ριγέ είναι σεντόνι παλιό υφαντό της μάνας μου... δεν θα το χρησιμοποιούσα ποτέ ως τέτοιο γι αυτό είπα να του δώσω νέα χρήση...

      Διαγραφή
  7. αχ, ποσο σε νοιωθω δεν ξερεις!!!!!και'γω οταν μετακομισα ευτυχως στο δικο μας σπιτι, οποτε και δεν ξαναμετακομιζω(εκτος και αν παω μεχρι τον κορυδαλλο λογω απληρωτου δανειου), ειχα φρικαρει, ειχα πελαγωσει, τα ειχα δει ολα!!!!υπομονη και κουραγιο, ολα θα γινουν!
    οσο για την τσαντα ειναι φανταστικη και συμφωνω μαζι σου για το πορτοκαλι-της πηγαινει ομως τελεια!!!φιλια στα παιδακια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλά βρε παιδί μου, τι μετακόμιση κάνεις? Αφού όλα τα βάζεις μέσα στις υπέροχες υπερ-τσάντες σου, έτσι κι αλλιώς!!!! οκ... εκτός από τη ραπτομηχανή (ίσως)...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Lovely bags you make!! Quite impressive to see a blog page all written in Greek!! :-D
    Greetings from Spain!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thanks for following Katerina! You have won a follower too!!
      I see that we share the same up-cycling spirit! It's really what you say, re-using fabrics makes you relive moments and persons, and that's fantastic!
      I learned two years ancient Greek at school, I wish it could help, but it doesn't! hahahaha!! I'll need my good friend "google translator"!

      Διαγραφή
  10. Κατερινάκι, τις φτιάχνεις τέλειες τις τσαντούλες! Πολύ μ'αρέσουν οι λεπτομέρειες...εξαιρετική δουλειά! Μάθε μας την τέχνη σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Beautiful bag and beautiful blog too. I’m your newest follower!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κατερίνα μου χάρηκα πολύ για τη φιλία... συγνώμη που άργησα να σε επισκεφτώ.. αλλά τον τελευταίο καιρό προσπαθώ να συντονιστώ λιγάκι... βγήκα με μειωμένη σύνταξη και ακόμη δεν έχω βρει τον δρόμο μου... και κυρίως με το που μπήκε η Άνοιξη... με έπιασε μια τεμπελιά απερίγραπτη... φιλιά πολλά... θα περιπλανηθώ στο σπιτάκι σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ¸.•°✿✿⊱彡

    Passei para uma visitinha.
    Gosto de bolsas grandes e bonitas... parabéns pelo seu trabalho!

    ✿º° Bom domingo!
    º°♪ Boa semana!
    Beijinhos .♫º

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αριστουργήματα κάνεις,
    πολύ ωραία συνδυασμένα τα χρώματα !
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλημέρα Κατερίνα μου υπέροχη η τσάντα σου, υπέροχη δουλειά!!
    φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. καλημέρα!χαίρομαι που βρίσκω μια οικοδέσποινα που έχει τα ίδια ενδιαφέροντα με εμένα! τη ραπτική την αγαπώ και εγώ και την εξασκώ τα τελευταία χρόνια έχοντας καλή δακάλα δίπλα μου τη μητέρα μου!
    Καλή συνέχεια θα τα λέμε λοιπόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Tην στιγμή που ήμουν σε εσένα και χάζευα τις τσάντες, ήρθες και σχολίασες στο δικό μου !
    Πώς γίνεται αυτό ? ΄Εχεις το χάρισμα ?
    Φιλάκια λοιπόν Κατερίνα μου, ευχαριστώ για το σχόλιο,
    σε βάζω στα αγαπημένα μου, για να μη σε χάνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλώς σε βρήκα στο όμορφο σπιτάκι σου.!!!!! Και σε ευχαριστώ πολύ που πέρασες και από το δικό μου!!!!!!!! Ελπίζω να έχεις τελειώσει το πακετάρισμα!!!! και να σου πω υπομονή!!!!!!!! Ξετρελάθηκα με την τσαντούλα σου , τα χρώματα και γενικά με το τι χωράει μέσα!!!!!χαχαχαχαχα Να περνάς καλά.!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

τι σκέφτεστε?