translate

1 Ιουν 2013

παλιό και καινούριο μαζί???

Καλημέρα κόσμε!!!
Βρίσκομαι σε μια φάση... περίεργη να την πω για να μην την πω αλλιώς!! Είμαστε σε κατάσταση μετακόμισης...έχω συσκευάσει το μισο σπίτι σε κούτες και σακούλες, και το άλλο μισό είναι σε αναμονή περιτυλίγματος... Εγώ γεμίζω κούτες, τα τζιτζιμπιλόνια μου τις αδειάζουν... φανταστικές στιγμές ηρεμιας και γαλήνης διέπουν το σπιτικό μας....Τι να σου πω? Χάρμα οφθαλμών και ακοής είμαστε..(!) Η μετακίνηση δε, επειδή δεν ήταν επιθυμητή αλλά εξ ανάγκης, δε μας δίνει αυτό το χαρούμενο του "νέου ξεκινήματος", αλλά πιο πολύ μας θλίβει ώρες -ώρες... Τέλος πάντων εγώ προσπαθώ, να το βλέπω θετικά, βλέπε "το ρίχνω στο ράψιμο" (εδώ ο κόσμος καίγεται κι η Κατερινούλα το χαβά της) όσο μπορώ, προσπαθώ και το Μεγάλο να μην τον φορτίζω περισσότερο από όσο είναι, τραβάει κι αυτός κάτι λούκια!! άλλο πράμα... διαφορετικά... κορίτσια είμαι για να πάρω τα όρη και τα βουνά...και ίχνη πίσω μου να μην αφήσω!!
Παρ'όλα αυτά, είπα όμως να σας δείξω τη νεα εκδοχή του παλιού και παλιακού  πεθερο-υφάσματος με τα λαχούρια, πώς έγινε μετά από το κόλλημα που είχα να το συνδυάσω με νέο και μοντέρνο τζην... Για δείτε και πείτε....


Σας φιλώ για τώρα... θα τα πούμε σύντομα!!!

12 σχόλια:

  1. ΕΓΙΝΕ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΗ,ΤΑΙΡΙΑΞΑΝ ΤΑ ΥΦΑΣΜΑΤΑ!
    ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ ΜΕ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το πεθερο-ύφασμα εκμοντερνίστικε!!! Με γειες, με γειές!! Α, και σχετικά με μετακομίσεις τέτοιο μήνα πέρυσι φτιάχναμε κούτες για Χίο, λόγω εργασίας του αμόρε! Μην παρασκοτίζεσαι, όλα γίνονται με λίγη καλή διάθεση. Εμείς θα είμαστε σίγουρα εδώ για άλλο ένα χρόνο και βλέπουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ¨Εγινε πολύ όμορφη η τσάντα!!! Καλή συνέχεια με την μετακόμιση!!
    Ευχαριστώ για την επίσκεψη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. super η τσάντα!!!
    Καλή δύναμη με την μετακόμιση!!!
    Καλό μήνα!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. η τσαντα εγινε σουπερ!και περιποιημενη και εσωτερικα!!!!πολυ μ'αρεσει!οσο για την μετακομιση, τί μου θυμιζεις;!!!!....
    πριν δυο χρονια τετοια εποχη μαζευα τα μπαγκαζια μας για να μετακομισουμε στο δικο μας σπιτι.ευτυχως, σκεφτηκα γιατι αν επρεπε να το επαναλαβω, νομιζω θα φουνταρα!βεβαια ποτε δεν ξερεις, μπορει να ερθει ο στουρναρας, ενας κινεζος, ενας ρωσος και να μας ζητησει το σπιτι ως περιουσιακο του στοιχειο-το μελλον θα δειξει!!!!!
    υπομονη και κουραγιο μεχρι να τελειωσετε!!!!τα φιλια μου και την αγαπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. The bag looks great! Thank you for sharing on Funday Monday!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ωραία η τσάντα σου καθώς και η επεξεργασία των φωτογραφιών σου. Όσο για την ραπτική ή όποιου άλλου είδους χειροτεχνία νομίζω πως είναι το καλύτερο αντικαταθλιπτικό και αγχολυτικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολυ ομορφη εγινε η τσαντούλα σου πολλα μπράβο και ειδικα ενα ΜΠΡΑΒΟ που εχεις και την δύναμη με την μετακόμιση να ράβεις κιόλας, μια μετακόμιση απο μόνη της τραβαει πολυ ενεργια και χρόνο, αλλα εσυ τα κατάφερες σουπερ!!!!!!!!!
    Πολυ ομορφα συνδυασμένα και τα υφασματα μεταξύ τους αν δεν ελεγες οτι ειναι παλιο τζιν δεν θα το καταλάβαινα ποτέ!!!!!!
    Καλή μετακόμιση σου εύχομαι!!!
    Φιλια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Α! πολύ ωραια η τσαντουλα! Μη το βαζεις κάτω Κατερινα, όταν τακτοποιηθούν ολα θα είανι σουπερ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πανέμορφη η τσάντα!Έχω πολλά να μάθω από το blog σου!Συγχαρητήρια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μια χαρά την τακτοποίησες την πεθερά-ύφασμα :P Όσο για τη μετακόμιση... καλό κουράγιο! Μην απογοητεύεσαι, όπως και να ναι, μια αρχή είναι και μπορείς να της δώσεις το χρώμα που θέλεις εσύ!!! Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. πώς την έχασα εγώ την ανάρτηση;;;;;έχω χάσει την μπάλα τελευταία....

    Η τσαντούλα ωραία ως προς το πατρόν,την φόδρα και το τζιν!!!!

    όσο για την μετακόμιση,έχω κάνει αρκετές στην ζωή μου!!!!Κουράγιο σου εύχομαι να έχεις!Ευκαιρία για ένα καλό ξεκαθάρισμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

τι σκέφτεστε?