translate

25 Σεπ 2013

allô allô!!!

Μετακόμιση : όλα  ΟΚ , αν και ακόμα υπάρχουν πράγματα που φτιάχνονται… Τακτοποιηθήκαμε όμως αρκετά.
Διακοπές : διακοπές από όλα, αποχή από υπολογιστή, ίντερνετ… μη σας πω και κινητό αφού τον περισσότερο καιρό ήταν  αφόρτιστο, «χαμήλ μπατάρ» που λέμε, και τον άλλο μισό ήταν εκτός σήματος, οπότε το ίδιο και το αυτό…Ευχαριστηθήκαμε μπάνια, φαγητά, ήλιο, βόλτες, καθισιό, ο ένας τον άλλον…εμείς τα παιδιά, τα παιδιά εμάς, εμείς τους εαυτούς μας και μεταξύ μας… ήταν πολύ όμορφα και ήρεμα.. Πραγματικά μας χρειαζόταν μια τέτοια κατάσταση μετά από την πίεση των τελευταίων μηνών… Καταλαβαίνετε λοιπόν ότι και τις ελάχιστες φορές που είχα πρόσβαση στη …γειτονίτσα μας, το έκανα σιωπηλά , απλά παρακολουθώντας, και όχι σχολιάζοντας ,και μάλλον με ενοχή ότι «κλέβω»  λίγο από αυτές τις καλοκαιρινές στιγμες…Αλλά το ομολογώ το έκανα… Μάθαινα λοιπόν τα νέα σας, τα νέα μας, και μέσα σε αυτά θαύμαζα νέες δημιουργίες, νέες ιδέες και γενικώς σας καμάρωνα όλες!!!
Και μετά… το καλοκαίρι άρχισε να τελειώνει… ή μάλλον οι διακοπές… και ήρθαμε στην Αθήνα μας, μαζέψαμε τα … «μαγιά και τα παρέα μας» και ντυθήκαμε ρουχαλάκια για σχολείο… Ζαλωθήκαμε τις μικροσκοπικές μας τσαντούλες…σφίξαμε για άλλη μια φορά το χέρι της μαμάς, μπήκαμε σε καινούριες τάξεις, κλάψαμε, δηλαδή δεν κλάψαμε απλώς, βραχνιάσαμε από το κλάμα, αλλά τελικά το πήραμε απόφαση… Είναι πια Σεπτέμβρης!!! Περιμένω να δω τη συνέχεια… έχω νηπιάκι και πρώτης χρονιάς παιδικού… 5,5 χρονών και 2, 5 χρονών… έχει απ’όλα ο μπακτσές… Και κλαματάκια, και δακρυάκια συγκρατημένα και χαρά στο σχόλασμα και πηδηχτά βηματάκια για το σπίτι… τα σχολιαράκια μου μεγαλώνουν κι εγώ … εγώ τα χαζεύω…

Στα δικά μας τώρα… Λοιπόν κορίτσια… έχω μείνει άφωνη με τις δημιουργίες σας και χαίρομαι κάθε φορά που ανοίγω το λαπιτόπι να βλέπω καινούριες ιδέες… Εγώ λίγο …στάσιμη θα με χαρακτήριζα αλλά, εντάξει δεδομένων των συνθηκών, θα επανέλθω, θα βρω τους χρόνους μου και τους συγχρονισμούς μου… Έχω πλάνα, έχω σχέδια, έχω πολλέεεεεες πολλέεεεεςςςς ιδέες, αλλά καλύτερα να τα βάλω σε μια σειρά πρώτα και μετά να σας τα δείχνω ένα ένα… Προς το παρόν σας αφήνω με μια γεύση από κάποια πραγματάκια που έκανα πριν φύγω για διακοπές …

 Μια συνεργασία με το Λενιό μας είναι αυτή... κορδόνι, μακαρόνι noodle που έγινε τσαντούλα για τη Δέσποινα την αδερφή του Λενιού...

 Μια διπλής όψης με φλοράλ αλλά όχι τόσο φλοράλ... εδώ η πρασινη τυρκουάζ εκδοχή ..
 κι εδώ η απαλή γκρι ...άποψη
Κι εδώ ...η Μεγάλη Πράσινη...όχι της Φακίνου, η δική μου...

Πριν σας αποχαιρετήσω για σήμερα να ευχαριστήσω όλες σας για τα καλά σας σχόλια και να ευχαριστήσω ιδιαίτερα τα blogs των Mouse Stithes http://mousestitcheshandmade.blogspot.gr  (φανταστικές ιδέες για βάφτιση και όχι μόνο!!!) και Erilia  (οι κοπέλες απλά δεν ..σταματάνε πουθενά!!! συγχαρητήρια!!) από  το http://periperaste-parakalo.blogspot.gr/ που με τίμησαν με βραβειακια ...των οποίων όμως τις ..υποχρεώσεις θα τακτοποιήσω συντόμως....Κορίτσια... give me time!!! please!!
Σας γλυκοφιλώ προς το παρόν...και θα τα πούμε σύντομα...(πιο σύντομα από δίμηνο- ελπίζω!!)
σμούτςςςς!!

6 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφες οι τσάντες σου Κατερίνα!! Ειδικά αυτή η λουλουδάτη!!
    Θα βρεις σιγά σιγά τους ρυθμούς σου.
    Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κατερίνα, welcome back. Μην ανησυχεία, εμείς εδώ είμαστε.. τακτοποίησε τα πιτσιρίκια σου και σιγά σιγά θα γίνουν όλα! Η τσάνα με τα λουλούδια - διπλής όψεως είναι υπέροχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. παντα φανταστικες οι τσαντες σου κατερινα μου!αντε καλη μας σεζον...
    φιλουρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γεια σου Κατερίνα! Μου άρεσε τόσο πολύ η τιρκουάζ φλοράλ τσάντα! Είσαι ταλέντο! Θα τα λέμε συχνά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κορίτσια σας ευχαριστώ πολύ για τα σχόλια!!! μου δίνουν τόση δύναμη!!!! mille merci!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπέροχη η γκρι τσαντούλα!
    Καλώς σε βρήκα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

τι σκέφτεστε?