translate

19 Απρ 2013

Ανοιξιάτικες Τσαντούλες!!! Νο 1..

Καλησπέρα κόσμε!!!
Τι καλησπέρα δηλαδή , καλό βραδυ έπρεπε να πω, αφού κοντεύει ήδη ...ακετά αργά!!!
Είναι η ώρα μου όμως, μια που ..οι περισσότεροι το σπιτιού έχουν κοιμηθεί, η ησυχία ξαναβρίσκει το βασίλειο της , και κανείς ελπίζω δε θα με διακόψει τύπου "Μαμά, ο μπόμπος μου πέταξε το κυβάκιιιι" ή "μαμά, Βαβέλλα πήε τουτούλι μου" (σημ. του μτφραστή: "Μαμά η Ισαβέλλα μου πήρε το αυτοκινητάκι μου") "Μαμά, μου βάζεις το φουστάνι της κούκλας μου?" ή "Μαμά χέλω αφουλίτσες ουβλάκι" (σημ. του μετφραστή: "Μαμά θέλω φραουλίτσες σουβλάκι..." )...Αν εξαιρέσουμε, λοιπόν, κάποιες μπουκωμένες μυτούλες που.. ροχαλίζουν...λίγο...λιγουλάκι... το μόνο που ακούγεται αυτή την ώρα είναι το κλικ κλικ του πληκτρολογίου μου, ...εντάξει και στο βάθος μέσα μακριά... ένα πλυντήριο πιάτων που κάνει τη δουλειά του...
Τώρα λοιπόν είναι η ευκαιρία...
Δείτε και πείτε...

Ανοιξιάτικη τσαντούλα ή αλλιώς tote, αρκετά μεγάλη για να χωρέσει από μεγάλα βιβλία...μέχρι..  διπλωμένα μπουφανάκια και ζακετάκια (ποτέ δεν ξέρεις τελικά πότε θα έρθει αυτή η 'Ανοιξη φέτος), περιοδικό, εφημερίδα, κλειδιά, πορτοφόλια,κινητά, δυο τρεις τυρόπιτες, δυο παγουρίνα με νερό, κανα δυο σκόρπιες τσίχλες, μωρομάντηλα (μια μισοάδεια συσκευασία και μια γεμάτη), κανα στυλό, καμια ατζεντούλα (μικρή, μη φαταστείς), γυαλιά ηλίου επί τρία, (με τις θήκες τους), μια Μπάρμπι, μια μπαλίτσα σε μέγεθος μήλου, (αυστηρά, όχι φιρικιού, αλλά όχι και μεγαλύτερου, το έχω μετρήσει, δε χωράει), τρια τέσσερα τουτούλια (βλ.παραπάνω για μετάφραση), ...εε, τα βασικα δηλαδή για να πάει κανείς μέχρι την παιδική χαρά της γειτονιάς του....



Με απλό και εύκολο κουμπωματάκι, για την ευκολία μας... Γιατί, γλυκιά μου, δεν έχεις την πολυτέλεια στην παιδική χαρά να κάνεις πέντε ώρες να ανοίξεις την τσάντα, τη στιγμή που σου τραβάει το μπατζάκι ο μπόμπος φωνάζοντας "Μαμά μπαλάκι μου", και το μπατζάκι έχει φτάσει σε επικίνδυνα για τη δημόσια αιδώ επίπεδα της περιφέρειάς σου, τη στιγμή που η Μπάρμπι έχει σκίσει το φουστάνι της και θέλει α μ ε σ α ...το αναπληρωματικό της, τη στιγμή που έχει στεγνώσει ο καταπιώνας σου από το τρεχαλητό του ποδοσφαίρου με το δίχρονο και του κρυφτού με το πεντάχρονο βλαστάρι σου, και θέλεις βρε αδερφέ λίγο νεράκι δροσερό...εε δεν μπορείς να ψάχνεις την άκρη του φερμουάρ...Δεν προλαβαίνεις!!!(Εντάξει, εντάξει, δεν είχα μεγάλο φερμουαρ και βαρέθηκα να πάω να αγοράσω...αλλά σας είχα πείσει , έτσι δεν είναι?)

Κατα τα άλλα καλά...πείτε μου...τι αλλο θα βάζατε εσείς μέσα?
φιλιά πολλά 
Κατερίνα...


13 σχόλια:

  1. θα μπορουσες να το ονομασεις "το ανοιξιατικο τσαντακι του sport billy"!ολα τα χωραει μεσα, οτιδηποτε μπορει να βγει απ΄τα εγκατα του!και χωρις να χανει απο ομορφια,ε!
    τα βλασταρια μου, ολα ιδια ειναι!η βολτα στην παιδικη χαρα πολλες φορες μπορει να αποτελεσει το μαρτυριο του γονιου, αλλα τί να τα κανουμε;για χαρη τους τρεχουμε, κυνηγαμε...πεφτουμε και γινομαστε ρεζιλι....ασε, το εχω παθει, η ξεφτιλα μεγαλη!ολα τα πιτσιρικια χαχανογελουσαν κι εγω...κυρια!
    καλο σαββατοκυριακο να'χουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. η σπηλιά του Αλαντιν είναι και είναι πολύ όμορφη. Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστώ κορίτσια...και να σας πω κάτι... και ο Αλαντίν και ο Σπορτ Μπίλλυ μας την είχανε στημένη όταν ήμασταν μικρές...χιχιχι!!! φιλιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ωωωωω, τι ωραία που είναι! Περιμένω να δω κι άλλα έργα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι υπεροχηηηη, πολλα πολλα μπραβο μου αρεσε πολυ το υφασμα τελειοοοο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πολυ ομορφη η τσαντουλα!!τιγλυκα τα παιδακια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χαχα!!! Εμένα με έπεισες πάντως :) Πολύ ωραία τσαντούλα με τέλειο κούμπωμα, τι να το κάνει κανείς το φερμουάρ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είναι πολύ όμορφη! Πολύ πρακτική φυσικά με τόοοοοσα πράγματα που πρέπει να χωρέσεις! Τι άλλο να μπεί, δεν έμεινε και κάτι απ'έξω! Να σου πω κι εγώ που δεν έχω παιδιά να κουβαλαω την προίκα τους, πάλι τη γεμίζω στο φούλ την τσάντα μου. Σαν να ξεκινάω για ημερίσια εκδρομή....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χαχαχα, πράγματι η αλήθεια είναι ότι μ' έπεισες! Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Ωραίο ύφασμα!!!!!!!!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. yasou Katerina elpizo na mi se pirazi pou grafo greekish , thavmaso tis raptikes sou dimiourgies eivai poli efharisto va vlepo neies kopeles na ravoune . Katalaveno ton pathos sou eivai poli dinato logo pou eixies mikra paidakia sou efhogai dinamy se oti epeihirisis. I hope you understood what I wrote. kali sou mera. Theodra

    ΑπάντησηΔιαγραφή

τι σκέφτεστε?